WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ
O POŁOŻENIU NIERUCHOMOŚCI W OBSZARZE REWITALIZACJI LUB SPECJALNEJ STREFIE REWITALIZACJI
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2017r. poz. 1023 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2017r. poz 1257 z późń. zm.)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1827 z późn. zmian.).
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Gminy Nowa Sucha, Nowa Sucha 59A, 96-513 Nowa Sucha
Gospodarka Przestrzenna, pok. 1, parter
tel. (46) 861 20 51, wew. 31.
Wymagane dokumenty:
- Wniosek o wydanie zaświadczenia.
- Dowód uiszczenia opłaty.
Opłaty:
Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia w wysokości 17 zł.
Opłaty dokonuje się w kasie Urzędu lub na rachunek bankowy Urzędu Gminy Nowa Sucha Nr 18 9283 0006 0031 0095 2000 0050
Forma załatwienia sprawy:
Wydanie zaświadczenia.
Termin załatwienia sprawy:
Bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 7 dni od daty złożenia wniosku.
Tryb odwoławczy:
Na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia wnosi się zażalenie w terminie 7 dni od dnia otrzymania postanowienie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Warszawie, za pośrednictwem Wójta Gminy Nowa Sucha.
Opracowała: |
Wioletta Tomaszewska - Grzywka |